Info Clienți: 0784.330.220

ACESTA ESTE UN SITE DEMO. NU SE PREIAU COMENZI

Asistență Clienți

Avem soluții purrfecte pentru tine!

Înterbări frecvente despre comenzi

Informații Livrare

Livrarea produselor comandate de tine, durează în medie 2-7 zile lucrătoare.

Cu toate acestea, există situații cauzate de condițiile meteo, ambuteiaje, drumuri în lucru etc. când coletul tău poate întârzia.

Colete se vor expedia în principal prin DPD Curier sau Fan Courier. Dacă localitatea nu se află în aria lor de acoperire, putem expedia coletul tău și prin alte firme de curierat.

În acest caz, livrarea poate dura mai mult, între 2-8 zile lucrătoare.

Înainte de toate: Nu expediem colete prin Poșta Română.

Transportul este gratuit pentru comenzi la care valoarea totală a produselor depașeste suma de 300.00 RON dacă locuiești în București, într-o reședință de județ sau în unul din orașele cu tarif standard din România.

  • Pentru București, costul este 17.90 RON/colet.
  • Pentru reședințele de județ și localitățile cu 0 km suplimentari (tarif standard) în lista DPD și Fan Courier (Acoperire 99% din România), costul este de 17.90 RON/colet.
  • Pentru Bulgaria, costul de transport este de 24.90 RON.

Pentru moment expediem comenzi în:

  • România
  • Bulgaria

Atunci când expediem comanda ta, vei primi pe email informațille de urmărire și un link unde poți verifica în timp real unde este coletul tău. Dacă nu primești mesajul, te rugăm sa ne contactezi.

Pentru moment, ridicarea de la sediu nu este disponibilă. Dar dacă totuși ai o situație urgentă, nu ezita să ne dai un telefon.

Plata comenzilor

Plata produselor se poate face în sistem ramburs (achitarea contravalorii coletului la livrare).

Această metodă de plată este disponibilă doar pentru coletele livrate pe teritoriul României.

Plata produselor se poate face Online cu card bancar (Visa/Visa Electron/MasterCard/Maestro).

  • Dacă ați ales metoda de plată “Online prin card bancar ” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.
  • Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
  • Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele procesatorului de plăți.
  • Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei românești, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
  • Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
  • “3-D Secure” asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.
  • Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele Calico.ro.

Anumiți curieri ofera posibilitatea de a plăti comenzile cu cardul însă nu garantăm pentru disponibilitatea acestui serviciu.

Pentru a avea garanția unei plăți securizate cu cardul, îți recomandăm plata cu cardul online la plasarea comenzii. 

Tot ce trebuie să știi despre retur

Retur & Schimb

Conform legii, ai dreptul să renunți la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv.

La noi, poți returna un produs în termen de 30 zile calendaristice de la primirea acestuia.

  • Produsul trebuie returnat într-un ambalaj protector, ferit de umiditate.
  • Recomandăm ca starea produsului returnat să fie la fel ca la primirea acestuia.
  • Transportul produselor către Calico.ro va fi achitat de către client.
  • Produsele personalizate dupa specificațiile clientului, nu pot fi returnate.
  • Renunțarea la cumpărare în mod repetat va fi considerată abuz.

Rambursarea contravalorii produsului/produselor și a transportului se poate realiza, conform legii, în maxim 30 de zile lucrătoare.

În general, la noi, sumele sunt restituite în 1-5 zile lucratoare.

Rambursarea se va face exclusiv în contul bancar furnizat în Formularul de Retur.

Ca și în cazul unui retur trebuie să achiți transportul produselor până la noi.

În cazul unui schimb (mărime, model sau culoare), noi vom achita taxele de transport pentru expediția retur.

În cazul în care primești un alt produs decât ceea ce ai comandat, produsul este defect sau a fost deteriorat la transport te rugăm să iei legătura cu noi cât mai repede posibil.

Produsul va fi înlocuit gratuit și toate costurile de transport vor fi achitate de noi.

Pentru a face o solicitare de retur sau schimb te rugăm să folosești formularul disponibil aici: Formular de Retur/Schimb
Plasarea comenzilor & alte informații utile

Informații Suplimentare

Da, toate comenzile sunt confirmate telefonic pentru a ne asigura că oferim firmei de curierat numărul de telefon corect.

În lipsa unei confirmări telefonice din partea ta, vom anula automat comanda.

Dacă ești o persoană cu deficiențe de auz, te rugăm să ne specifici acest detaliu la plasarea comenzii și te vom contacta prin SMS.

O comandă poate fi anulată până în momentul expedierii.

Orice solicitare de a anula comanda ulterior va genera costuri suplimentare de curierat care sunt în sarcina ta.

Acest ghid practic îți va explica în câțiva pași simpli cum poți ajunge la un produs, cum îl poți vizualiza și cum poți plasa o comandă pe site.

Treci cu mouse-ul peste categoria dorită din meniul de sus pentru a vedea sub-categoriile de produse existente. Anumite categorii, se accesează prin click.

Alege produsul care te interesează din lista.

Analizează cu atenție detaliile produsului iar dacă este vorba un articol vestimentar, consultă Ghidul de Mărimi.

Alege mărimea/culoarea/modelul (dacă este cazul):

Click pe varianta dorită!

După ce ai ales varianta care ți se potrivește (dacă a fost cazul) selectează cantitatea de produse (această opțiune poate să nu apară dacă mai există un singur produs în stoc).

Dacă te-ai hotărât asupra produsului, apasă “Adaugă în Cos”.

Verifică Coșul de Cumpărături folosindu-te de butonul din dreapta-sus sau selectează pagina Coș din meniu.

În cazul în care ai un voucher de cumpărături, introdu codul acestuia în căsuța din dreptul butonului “Aplică Cupon”. Apoi, apăsă butonul pentru confirmarea codului.

Poți introduce codul și pe pagina de finalizare a comenzii dând click pe fraza “Ai un voucher? Introdu codul aici!”.

Poți suplimenta numărul de produse din Coș folosindu-te de butoanele +/- sau le poți șterge dând click pe butonul „x„.

Apasă apoi “Actualizează Coș” pentru a înregistra operațiunea.

Selectează Livrarea

Următorul pas? Apasă butonul “Continuă cu Finalizarea”

Dacă ai deja un cont pe site, te poți autentifica prin click pe mesajul: Client existent? Dă clic aici pentru a te autentifica.

Dacă nu ai un cont, poți finaliza comanda chiar și așa sau îți poți crea unul bifând căsuța din dreptul cuvântului Înregistrare.

Completează datele necesare pentru livrare cu atenție (în special numărul de telefon). Câmpurile marcate cu steluță roșie sunt obligatorii.

Poți introduce notițe aferente comenzii tale. Orice date pe care le consideri ca totul să se desfășoare în condițiile dorite de tine sunt binevenite.

După completarea datelor, verifică în partea dreaptă detaliile comenzii, citește cu atenție Termenii & Condițiile, și apasă ultimul buton: Plasează Comanda

Așteaptă câteva secunde până când apare mesajul de confirmare. Dacă se întâmplă ceva ieșit din comun, te rugăm să ne contactezi. Mult succes!

Livrare Gratuită

Prin curier rapid, în România, pentru toate comenzile peste 300 lei

30 de zile drept de retur

Primești banii înapoi imediat fară bătăi de cap

Produse Originale

Produse cu licență autentice de la furnizori de top

100% Plăți Securizate

Standardul 3D Secure pentru toate plățile cu MasterCard sau Visa